Іміджеві вітрини для магазинів: яскрава концепція бренду

Іміджеві вітрини для магазинів: яскрава концепція бренду

Іміджеві вітрини — торгівельні меблі, основною метою яких є створення сильного візуального враження, підвищення впізнаваності бренду та формування позитивного уявлення про магазин чи продукцію. На відміну від звичайних товарних вітрин, іміджеві менше про продаж тут і зараз, і більше — про емоції, атмосферу та стиль.

Іміджева вітрина, як візуальна композиція у просторі магазину, демонструє цінності, настрій або концепцію бренду. Вона може взагалі не містити товарів або показувати їх не напряму, а як частину художньої інсталяції.

Іміджеві вітрини для магазину використовуються в бутиках, флагманських торгівельних мережах, під час сезонних чи святкових оформлень. 

 

Елементи концептуальних вітрин

Вітрина — це ціла сцена, стилізована зона, яка передає ідею або настрій бренду. Тематика має перекликатися з товарною специфікою. Це може бути природа, урбаністика, фантастика, сезонні символи, абстракція.

Вітриністи використовують для втілення іміджевої ідеї: 

  • оригінальний світловий дизайн: акцентне освітлення, підсвітку окремих об’єктів, динамічне світло. Нетривіальний варіант — контрастне або театральне освітлення;
  • візуальні образи: манекени в образах, що символізують стиль бренду, великоформатні фотографії, відеоекрани, LED-дисплеї;
  • сценічні елементи — дим, неон, дзеркала, підвісні конструкції.

Колір підбирається згідно з айдентикою бренду. При проєктуванні  використовуються фактурні або нестандартні матеріали: дерево, метал, тканини, скло, пап’є-маше, 3D-друк.
 

Поради для створення ефективної іміджевої вітрини

В оформленні конструкцій варто уникати перевантаження. Девіз дизайнерів: одна ідея — одна композиція. Працювати краще з професіоналами: візуальними мерчандайзерами, декораторами, сценографами. Варто враховувати сезонність та тренди. Щоби зберегти інтерес до вітрини її потрібно регулярно оновлювати.

Створені за професійними порадами, іміджеві вітрини:

  • привертають увагу, зупиняють перехожих і створюють “вау” ефект;
  • формують асоціації з брендом, як естетичним, стильним, креативним;
  • створюють фотозони, це особливо важливо для молодої аудиторії;
  • виділяють магазин серед конкурентів;
  • служать інструментом піару: оригінальна вітрина може потрапити в ЗМІ чи соцмережі.

Компанія Slon Factory у Львові проєктує і виготовляє вітрини для магазинів серійно і під замовлення. У штаті працюють талановиті дизайнери, які можуть реалізувати найсміливіші творчі ідеї, знайти для них технічні рішення, оформити вітрини нестандартно, відповідно до модних трендів і правил вітриністики.

Позначки:, , , , , , ,
close