
Іміджеві вітрини для магазинів: яскрава концепція бренду
Іміджеві вітрини — торгівельні меблі, основною метою яких є створення сильного візуального враження, підвищення впізнаваності бренду та формування позитивного уявлення про магазин чи продукцію. На відміну від звичайних товарних вітрин, іміджеві менше про продаж тут і зараз, і більше — про емоції, атмосферу та стиль.
Іміджева вітрина, як візуальна композиція у просторі магазину, демонструє цінності, настрій або концепцію бренду. Вона може взагалі не містити товарів або показувати їх не напряму, а як частину художньої інсталяції.
Іміджеві вітрини для магазину використовуються в бутиках, флагманських торгівельних мережах, під час сезонних чи святкових оформлень.
Елементи концептуальних вітрин
Вітрина — це ціла сцена, стилізована зона, яка передає ідею або настрій бренду. Тематика має перекликатися з товарною специфікою. Це може бути природа, урбаністика, фантастика, сезонні символи, абстракція.
Вітриністи використовують для втілення іміджевої ідеї:
- оригінальний світловий дизайн: акцентне освітлення, підсвітку окремих об’єктів, динамічне світло. Нетривіальний варіант — контрастне або театральне освітлення;
- візуальні образи: манекени в образах, що символізують стиль бренду, великоформатні фотографії, відеоекрани, LED-дисплеї;
- сценічні елементи — дим, неон, дзеркала, підвісні конструкції.
Колір підбирається згідно з айдентикою бренду. При проєктуванні використовуються фактурні або нестандартні матеріали: дерево, метал, тканини, скло, пап’є-маше, 3D-друк.
Поради для створення ефективної іміджевої вітрини
В оформленні конструкцій варто уникати перевантаження. Девіз дизайнерів: одна ідея — одна композиція. Працювати краще з професіоналами: візуальними мерчандайзерами, декораторами, сценографами. Варто враховувати сезонність та тренди. Щоби зберегти інтерес до вітрини її потрібно регулярно оновлювати.
Створені за професійними порадами, іміджеві вітрини:
- привертають увагу, зупиняють перехожих і створюють “вау” ефект;
- формують асоціації з брендом, як естетичним, стильним, креативним;
- створюють фотозони, це особливо важливо для молодої аудиторії;
- виділяють магазин серед конкурентів;
- служать інструментом піару: оригінальна вітрина може потрапити в ЗМІ чи соцмережі.
Компанія Slon Factory у Львові проєктує і виготовляє вітрини для магазинів серійно і під замовлення. У штаті працюють талановиті дизайнери, які можуть реалізувати найсміливіші творчі ідеї, знайти для них технічні рішення, оформити вітрини нестандартно, відповідно до модних трендів і правил вітриністики.