Більшість чоловіків мріють про свій байку, хоча зустрічається і дам, які їздять на мотоциклах. Ці ТЗ викликають асоціації зі швидкістю і адреналіном, а для деяких їзда на байку — це не тільки хобі, варіант пересування, проте навіть життєвий образ. Але необхідно не забувати, що управління мотоциклом вимагає величезної кількості здібностей, які часто відточуються під час водіння вашого першого байка.
Що слід врахувати під час вибору першого байка?
Для одних найзначнішим фактором вважається потужність двигуна, для інших — тип конструкції і комфорт. Отже, на що потрібно звернути увагу під час вибору власного першого байка? Перше, що потрібно мати на увазі, це мета, для якої він буде застосовуватися. Якщо ми розраховуємо більш довгі поїздки або навіть поїздки на байку, може бути, що наш гонщик мрії абсолютно не підійде для даної мети, так як вже через 30 хвилин їзди у нас болить спина. Давайте подумаємо, по яких дорогах ми розраховуємо їздити, чи буде мотоцикл нашим основним засобом пересування або буде служити нам іноді? Якщо ви зараз шукаєте хороший мотоцикл і не знаєте де його можна купити, переходьте в каталог магазину https://westlviv.com.ua/mototsykly/.
Кожна відповідь, яку ми даємо на вищезазначені питання, важлива, оскільки вона дозволяє нам відсіяти машини, які зовсім не відповідають нашим вимогам. Також потрібно поговорити з іншими, більш досвідченими мотоциклістами, щоб бути впевненим у правильності власного рішення.
Перший мотоцикл-новий або старий?
Перед тим як визначитися з певною моделлю, ми досить часто починаємо з питання про те, де шукати мотоцикл взагалі — серед вживаних мотоциклів або принципово нових? Є дуже багато магазинів, що пропонують старі машини, що знаходяться в справному стані, часто відремонтовані, деякі з них навіть дають гарантію. На сайтах оголошень можна знайти мотоцикли на продаж самих марок які дуже популярні, наприклад як Kawasaki, Honda, Suzuki, Yamaha і безлічі інших.
Існує дуже висока ймовірність, що перший мотоцикл буде тим, на якому ми випробуємо наші перші падіння, власне на ньому ми будемо відпрацьовувати навички, які отримані на курсах водіння категорії А.у зв’язку з цим необхідно рахуватися з незліченними дефектами і подряпинами, які з’являться на нашій улюбленій машині. Купівля дуже дешевого уживаного велосипеда може здатися логічним рішенням в даній ситуації. Однак потрібно звернутися за допомогою до механіка, який знайомий з цим видом транспорту і зможе порадити, чи в хорошому стані мотоцикл і чи безпечно його застосувати.
Як підібрати вагу і зріст байка?
Самим з досить основних параметрів, які потрібно мати на увазі в пошуках власного першого байка, вважається його вага і висота. Не всі беруть це до відома, але маневрування байка на парковках або при парковці в гаражі вимагає істотної сили і вправності. Підняти його після перекидання ще важче. Тому для початку необхідно підібрати машину, вага якої не буде перевищувати 200 кг.
Друге питання, висота, також особливо актуальне. Мотоцикліст зобов’язаний мати можливість легко діставати до землі, сидячи на байку. Якщо ви не можете впертися черевиком в землю, ви піддаєте себе ризику впасти, наприклад, при гальмуванні на низькій швидкості. Тому ваш перший мотоцикл повинен відповідати власне вам, беручи до відома ваш зріст і силу.
Об’єм двигуна
Думки з даного питання поділилися: одні думають, що потужність двигуна має побічне Значення, інші кажуть, що необхідно купувати настільки потужний автомобіль, наскільки ви мрієте, а остання група свою увагу звертає на безпеку. Якщо врахувати, що посвідчення водія категорії а можна отримати, як саме вам виповниться 18 років, і таким чином отримати право керувати будь-яким мотоциклом без якихось обмежень за об’ємом двигуна або потужності, вибір машини, яка розганяється до 100 кілометрів на годину менш ніж за 3 секунди, здається не наймудрішим вибором.
При їзді на байку здоровий сенс і всі заходи безпеки важливіше, ніж де-небудь ще. Якщо у нас немає досвіду водіння даного виду транспорту і він для нас Новий, ми повинні висловлювати стриманість. Двигуна об’ємом 250 або 500 куб.см цілком вистачить для проходження перших самостійних маршрутів і відточування здібностей.