Питання про те, як перевезти шафу, щоб зберегти її вигляд, не пошкодити полірування, виникає у кожного, хто планує переїзд із квартири, офісу. Габаритні, важкі предмети створюють складнощі під час транспортування, якщо їх неправильно закріпити. Крихкі, дзеркальні поверхні, фурнітура можуть бути пошкоджені.
Потрібно подумати, хто зможе демонтувати великі предмети та зібрати на новому місці. Не маючи досвіду, важко впоратися із завданням. Надійніше перевезти шафу на машині , звернувшись до досвідченого логіста на сайті https://portalservicego.com/lviv/vantazhni-perevezennia/.
Як підготувати шафу до транспортування та розібрати її
Перш ніж планувати, як перевезти шафу на машині, потрібно підготувати меблі до переміщення:
- Предмети з малими габаритами та вагою нижче 2 м можна транспортувати без демонтажу.
- Старі меблі, які багаторазово перевозилися, потрібно акуратно розібрати. Краще залучити фахівців, намагатися не знімати старі дверцята.
- Вирішуючи, як упакувати меблі для перевезення з ДСП, варто від’єднати елементи, дзеркальні поверхні, двері або зафіксувати меблі за допомогою шпагату, скотчу та транспортувати без демонтажу.
- Шафа-купе – небажано демонтувати та перевозити. Вбудовані меблі не мають своїх стін, підлоги, тому не вдасться зберегти вихідну конфігурацію, є ризик пошкодити елементи. Як розібрати шафу для переїзду, якщо потрібно її перемістити, вирішують професіонали. Вони проводять послідовний демонтаж, маркують деталі для правильного збирання на новому місці. Особливу увагу приділяють ізоляції дзеркальних стулок, на яких при неправильному переміщенні утворюються сколи, тріщини. Спроба самостійного демонтажу та перевезення може призвести до повного руйнування.
Як упакувати шафу для перевезення та розібрати:
- Забрати всі речі.
- Полички вкладеного типу — витягти, скласти в окрему тару, можна прокласти м’якою тканиною, щоб не дряпалися.
- Ящики — не варто виймати, вони забезпечать конструкції додаткову жорсткість під час транспортування.
- Демонтаж виступаючих елементів, фурнітури — клямки, гачки, ручки зняти, запакувати в пухирчасту плівку, прибрати в коробку.
- Дверцята без вставок із дзеркал, скла — не рекомендується демонтувати, достатньо надійно зафіксувати.
- Рухливі елементи – дверцята, ящики закріпити за допомогою малярського скотчу, шпагату. Щоб не пошкодити поліровану поверхню, ізолювати їх листом картону.
- Дверцята зі скляними, дзеркальними поверхнями — акуратно демонтувати, покласти в окрему упаковку, обов’язково ізолювати листами пінопласту, картону, зафіксувати молярним скотчем.
- Маркування деталей, складання схеми збирання – полегшить повторний монтаж меблів на новому місці.
Самостійний переїзд — завдання складне, не можна бути впевненим, що габаритна важка шафа не буде пошкоджена через неправильну фіксацію, випадкові падіння в кузові. Вихід — звернутися за допомогою до досвідченого перевізника, який гарантує збереження вантажу, компенсує збитки у разі пошкоджень у дорозі.
Перевезення шафи без розбирання
Рішення виправдане, якщо потрібно транспортувати предмет до 2 м. Не рекомендується розбирати вироби з ДСП, місця кріплення не справляються з багаторазовими маніпуляціями, доведеться робити нові отвори. Без монтажу транспортують малогабаритні та легкі:
- Дитячі шафи
- Пенали.
- Одностулкові модифікації.
- Старі предмети інтер’єру.
- Моделі, які не можна демонтувати через конструктивні особливості.
Перед завантаженням необхідно надійно зафіксувати дверцята до корпусу, ізолювати зовнішні панелі картоном. Можна зняти фурнітуру.
Як завантажити шафу
Транспортування меблів – важливий етап переїзду. Виконати завдання складно, якщо наперед не замовити спеціальний автофургон. Не варто транспортувати шафу у відкритих причепах. Є ризик, що корпус меблів постраждає через підвищений рівень вологи, прямого потрапляння сонячних променів, морозу. Раритетні, старовинні предмети не перенесуть сильної тряски без правильного кріплення, небажано, щоб потрапляв пил.
Правила навантаження:
- Підйом важких шаф до кузова — знадобиться не менше 2-3 вантажників, які використовують такелажні ремені, ліфти.
- Послідовність навантаження — спочатку заносять дерев’яні деталі або найважчі, ізолюють кожну окремо картоном. Дверцята, задні панелі — укладають на дно, фіксують. Каркас — ременями кріплять до борту або до спеціальних стелажів.
- Дзеркала, скляні панелі вантажать в останню чергу — бажано розмістити ближче до кабіни, де рівень вібрації в дорозі менший, обов’язково упаковують у пінопласт, картон.
- Нерозібрану шафу — розміщують паралельно борту, закріплюють ременями.
Неприпустимо поряд з корпусними меблями мати тендітні, цінні речі. При випадковому падінні їх буде зруйновано, пошкоджено. Не варто орендувати машину для переїзду, де не передбачено систему кріплень, оскільки це великий ризик.
Переваги фургонів перевізників:
- обладнані необхідними пристроями;
- водій дотримується швидкісного режиму;
- уникає нерівних ділянок траси;
- захист від вологи, морозу, сонця.
Важливо – перевізник бере на себе відповідальність вчасно та безпечно доставити вантаж, укладає договір із клієнтом, можна застрахувати відправлення. Логіст позбавить складних організаційних питань: упаковка, навантаження, демонтаж та повторне складання.
Як зібрати шафу після перевезення
Перед вивантаженням меблів та доставкою на поверх заздалегідь визначте місце, де буде шафа. Потрібно поміряти, чи предмет заважатиме відчиненню дверей, загороджувати вхід на балкон, частково перекривати отвір. Не варто розміщувати меблі так, щоб її кути сильно виступали на шляху пересування мешканців. Є ризик травм, при частому контакті полірування може потьмяніти.
Алгоритм збирання:
- Підлога застелити листами картону, тканиною, щоб не зіпсувати покриття.
- Вивчити схему, чітко дотримуватися послідовності монтажу — спочатку фіксують задню панель, потім дверцята, полиці, в кінці фурнітуру, декор.
- Положення каркаса при складанні — лежачи на задній панелі.
Щоб спростити процес монтажу, можна заздалегідь придбати степлер для меблів, шуруповерт та набір біт, протеїновий клей. Простіше заощадити на придбаннях, замовивши послугу у логіста, майстри мають усі інструменти для монтажу.